Overwatch tasarımcısı, eşleştirme ve beceri derecelendirme değişiklikleri hakkındaki efsaneleri ortadan kaldırıyor



Overwatch'ın, takımla birlikte oynayacağınız oyuncu tiplerini seçmenize izin verecek bir “grup aranması” özelliği elde etmesi için, Blizzard baş tasarımcısı Scott Mercer, maç yapımcılığının gruplarla nasıl çalıştığı hakkında birkaç efsaneyi canlandırmak için oyunun forumlarına gitti. Bir grupta oynamak, kazandığınız veya kaybettiğinizde yetenek derecenizdeki (SR) değişiklikleri etkiler.

Mercer, kısmen “ortaklaşa birkaç“ yanlış anlama ”ya kadar“ gruplaşmaya gelince toplumdan isteksiz ”olduğunu söyledi. En sık ortaya çıkan, dedi ki, bir grup olarak oynarken kazanmak için daha az SR kazanmak ve mağlup olduğunuzda daha fazla SR kaybedersiniz. Mercer bunu açıklıyor: Grup durumunuzun SR değişiklikleri üzerinde sıfır etkisi var.

"Yalnızsın, başka biriyle ya da altı kişilik bir grupla gruplandırılmış olman önemli değil. Eğer diğer 2800 SR oyuncusu ile gruplanmış bir 2800 SR oyuncusuysan, bir kazanın ya da kaybın ardından SR değişir Oyunda yalnız solo olan diğer beş oyuncuyla oynadığınız gibi aynen 2800 SR oyuncu "dedi.

Bazı oyuncular aynı zamanda gruplaşmaktan kaçınırlar çünkü Mercer, bu düşünceye “çok sayıda konu” olduğunu da ekleyerek, daha fazla zaman geçiren daha tutarlı gruplara girmekten korkuyorlar. Grupların çoğu uzun süre birlikte kalmazlar, dedi ve en büyük faydalar, gruplandırıldıktan hemen sonra, aynı grupta kaldıktan sonra "azalan iadeler" ile gelir. İyi çalışan gruplar, tıklamayan gruplardan doğal olarak daha yüksek bir SR'ye sahip olacaklardır, bu da ikisinin birbirine uyma olasılığının düşük olduğu anlamına gelir.



Mercer, Overwatch'daki grupların arkasındaki verilerden konuşmaya devam etti. Oyunların çoğunda en az bir grup var: Maçların sadece% 16'sı tüm solo oyunculardan oluşuyor. İlginç bir şekilde, daha önce hiç düşünmediğim ama şu anda bariz görünen bir şey, oyun size benzer büyüklükte gruplardan oluşan bir düşman ekibiyle eşleşmek için çalışacaktır.

Tek kişilik bir takım halinde iseniz, karşılaştığınız takımların dördü de solo oyunculardan oluşacaktır. Fakat eğer altı yığındaysanız, maçlarınızın% 92'si bir gruptaki altı kişilik takımlara veya 5-1, 4-2, 3-3 veya 2-2-2 gruplardan oluşan kompozisyonlara karşı olacaktır. .

Ayrıca, her potansiyel maçtan önce, matchmaker'ın her takım için oyuncuların SR'sine göre kazanma şansını hesapladığını da açıkladı. Eğer bir takım kazanma şansının% 40'ından daha az olursa, maç yaratılmaz ve çöpçatan tekrar bakar. Öngörülen kazanma oranınız ne kadar yüksekse, kazanmanız için daha az SR kazanırsınız ve kaybetmek için daha fazla kaybedersiniz.


Son olarak Mercer, bir grup olarak oynamanın kazanma şansınızı nasıl etkilediğini anlattı. En fazlasını kazanan, şaşırtıcı olmayan şekilde, altı kişilik bir gruptur. Ancak beklediğimden daha az baskın: Bu takımlar, zamanın% 53'ünün hemen altında kazanıyor, çünkü büyük gruplardan oluşan takımlarla eşleştikleri için. Yalnız oyuncular,% 49.94'lük ortalama bir kazanma oranına sahiptir, bu da 2-2-1-1 gibi bazı gruplandırılmış takım kompozisyonlarından daha yüksektir.

Yorumlar